Saturday, April 17, 2010

DAY BY DAY !


hish ! asal ngan dia.nak chatting konon kat fb .dah la i tak nak la pujuk rayu u la.
u da saket kan hati i .u just said sorry kat fb ?thats not mean i still want your forgivenes.
da la were better just take a bow and thts make us more mature in relationship ryte?


----------------------------------------------------------------------------

weyh asal ko tgr aku ! aku tak nak kwn ngn kau la.da tu jgn la nk ddk seblh aku ! aku just nak ada cuz
dia lbh baek drpd kau dan korang .ak selese ngn dia .dia ade ape yg aku nk.setia sebgai seorg kwn,
selalu chill , ske relas kan ak mse aku tacing.so BACKOFF ! aku lg ske kwn mcm dia.drpd korang ?
ape ak dpt just cerite ttg korang je ! ak? mslh ak ? korang tak pnh tahu! dan ak rse lbh bagoss.
sb korang bkn nyer bagoss sgt .tu semua aku kne settle kan. hish ! saket hati ohh..
ala bg msg ttg "friend foever " konon .mcm kau tahu ape mkne nyer.kau pon buat mslh yang sama.da la aku malas ! mulai sekarang . korang ajak hangout .aku tak akan pergi.bia korang ckp ape.yg pasti janji korang hnye hangat2 taik ayam.like a "fish" hahah bodo !

No comments:

Post a Comment